sobota, 18 lutego 2012

Kuchenne klimaty

Kuchnia to centrum domu. Kiedy szukaliśmy  mieszkania koniecznie chcieliśmy by w kuchni zmieścił się stół. Nasza kuchnia nie jest duża ale stół się zmieścił . Lubię przy nim siedzieć i popijać poranną kawę. Ostatnio udało nam się dokończyć wszystko co było zaplanowane. Pojawiły sie też nowe dodatki. Wreszcie czuje się w niej całkiem dobrze i jestem zadowolona z tego jak wygląda. Choć pewnie ten stan nie potrwa długo, bo jako, że dusza ze mnie niespokojna i wiecznie czegoś szukająca pewnie zacznę szukać nowych pomysłów. No dobra już w mojej głowie krążą ale zanim sie pojawią trochę minie wiec ciesze się tym co mam. Moja kuchnia jest energetyczna i ciepła przynajmniej dla mnie taka jest.





I jeszcze porównanie tak było gdy kupiliśmy mieszkanie
A tak jest teraz


8 komentarzy:

  1. Dla mnie kuchnia też ma duże znaczenia, ma dobrze wygląda, a ja przebywając w niej mam się relaksować ;-) Podoba mi się Twoja!


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. o la la! suszone pomidory się skończyły O_o

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale różnica!
    Ja tez szukam mieszkania z kuchnią duuuzzzząąąą! i najlepiej od razu z jadalnią! ale ciezko idzie szukanie, ceny powalają.

    Pieknie jest miec cos wlasnego. :) Ciesze sie, ze wam sie juz udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko dobrze bym się czuła w Twojej kuchni :)
    moja niestety tak malutka że o żadnym stole nie może być mowy...strasznie ubolewam nad tym...
    może jeszcze będzie mi kiedyś dane
    Ładnie masz, tak ciepło, domowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że podoba Wam sie nasza kuchnia. Odbiega bardzo od tych cudnych kuchni, które oglądam na blogach ale ja własnie w takiej czuje się najlepiej. pozdrawiam i dziękuje

    Ps. ap - nic nie umknie Twoim oczom, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny domowy klimacik tworzysz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny klimat, wiecej zdjec poprosze, bo tego stolu nie widze :)

    OdpowiedzUsuń