wtorek, 13 marca 2012

kobieta i wiosna


Długo mnie nie było. Wiosna idzie w wraz z nią dostałam kopa i ciągle mnie nosi. Robię 100 rzeczy na raz. Syn mój również wiosnę czuje i ani myśli marnować czas na spanie wiec sporą część czasu spędzam na budowaniu zamków, które Bob burzy po ułożeniu 2 klocków, jeżdżeniu samochodami i wożąc Boba jego autkiem. Biegam, skocze, tańczę, śpiewam i cieszę się z bycia mamą. I w tym wszystkim  łapie skrawki czasu na pracę i moje wszystkie bziki. Uwielbiam wiosnę i to co przynosi. Zmieniam dekoracje na wiosenne, robię porządki w szafach, planuje kartki świąteczne i snuję plany długich spacerów z Bobem. Zmieniam kolory garderoby, biżuterię, maluję paznokcie na różowa i cieszę się tym, co dzieje się dookoła mnie. No i ... dostaje kwiaty, bo przecież dzień kobiet  był :)



 POZDRAWIAM CIEPŁO

6 komentarzy:

  1. Daaawno Cie nie bylo!
    U Ciebie juz wiosna, a u nas jeszcze nie, Ale pewnie niedlugo przyjdzie :) Czekam na mojego powera, bo tez sie juz nie moge doczekac spacerów z Hałabałą! :)
    Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się rozpędzam, ale pomalutku. Słońca mi trzeba!! Dobrze, że masz co malować tym lakierem, bo moje paznokcie są tragiczne. Miłych zabaw z synem, A ja własnie siedzę i płaczę po wypadku w Szwajcarii. Okropna tragedia. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się rozkręcam - myje, sprzątam, tworze, na nic nie mam czasu. Piękny wiosenny post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z paznokciami, też se malne jakiś fajny kolor a może kilka kolorów, będzie mi odrazu weselej i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można by powiedzieć "kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi" .Mnie też
    z nadchodzącą wiosną energia rozpiera, pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, energiczna z Ciebie mamusia. Wiem, że jest co robić przy maluszku, a co dopiero taniec, śpiew, porządki? To musi być prawdziwy kop.
    Dziękuję za odwiedziny, i pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń