poniedziałek, 6 lutego 2012

Moje papierowe zabawy i serialowa zabawa :)

Mało czasu mam na wszystko, jak zwykle :) Dlatego łapie moment kiedy moge połączyć obowiązki z przyjemnością. Tak było np. gdy robiłam zaproszenia , moje przedszkole bierze udział w akcji UNICEFU i z tej okazji odbywa się impreza na kto a zapraszono wiele osób. No a jak zaproszamy kogoś to potrzebne są zaproszenia, które robiłam 3 wieczory i noce z rzędu :)



Jeśli ktoś ma ochotę zagłosować na nasze przedszkole może oddać głoś na naszą laleczkę ( te z pierwszego i drugiego zdjęcia powyżej ) o tu
  dziękuje

Inna miła okazja do oderwania się od papierków i innych mało przyjemnych rzeczy to zrobienie karteczki na chrzciny małego Adasia, nwego członka mojej rodziny.




Zostałam zaproszona przez Karlitę do zabawy serialowej

Oto zasady:
1. Opublikuj na blogu logo taga.
2. Napisz kto cię otagował
3. Wymień kilka swoich ulubionych seriali
4. Zaproś do zabawy co najmniej 5 osób
Punkty 1 i 2 już mam więc lecimy dalej. Mam kilka ulubionych seriali i choć czasu nie mam za dużo to te chętnie oglądam.
nr 1 to Miranda uważam, że to najzabawnieszy serial jaki znam
żródło internet
nr 2 Co ludzie powiedzą?
uwiebiam panią Bukej :)
żródło internet
nr 3 to Morderstwa w Midsomer
żródło intrnet
Chyba mam słabość do seriali angielskich.:)
4. Kryminalne zagadki NY
5. Bones
6. Mamuśki
7. Zaprzysiężeni
8. Lost
9. Biały kołnierzyk
10. Wojna domowa

Moje TOP 10 :)

Do zabawy zapraszam
i jeszcze
Pomidorrrre może niedługo uda się jej do nas wrócić.

pozdrawiam ciepło
A.

7 komentarzy:

  1. Wiesz, że ja nie znam większości tych seriali :)
    No ale mam tam jakieś inne swoje :)

    Dzięki za klepnięcie po plecach w łańcuszku :)
    Postaram się napisać za jakiś czas.

    Pozdrawiam serdecznie

    ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalir, dziękuję z całego serducha za komentarz i zaproszenie ale wiesz....jak dyskretnie wczułaś, nie jestem zbyt dobra w tego typu zabawach, więc wybacz:(
    A ciacho czekoladowe znajdziesz w nowym numerze Werandy Country:)
    pozdrowienia ciepłe ślę,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zaproszenia! szukałam tych lal, ale nie mogłam znalezc. Moze da sie wklic linka konkretnej lali co? bo ja chetnie ci kliknę :))
    Super akcja!

    Co do seriali, to ja tez lubie angielskie! ale twoich nie znam :) musze poszukac :)

    Buziam i dzieki za wizytę,
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie piękne zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kartki robisz i buziak twego synalka jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zaproszenia ;-) Chyba się zgłoszę do Ciebie jeżeli będę potrzebowała takich 'cud' ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za zaproszenie do zabawy (otrzymałam już podobne).
    Niestety nie oglądam seriali(wystarczy mi zjadacz czasu w postaci internetu).
    Czasem z doskoku obejrzę ,,Rodzinkę.pl,,.
    Za to z wielką przyjemnością siadam przed telewizorem, gdy puszczają stary serial ,,Dom,,.

    OdpowiedzUsuń