czwartek, 16 lutego 2012

Zima i tłusty czawrtek

Zawitała u nas zima. Taka prawdziwa, ze śniegiem lodem i soplami. Czekałam na nią w tym roku wyjątkowo długo ale się doczekałam.  Troche moich wariacji nt zimy :





I by zaostrzyć Wam apatyt :) Dziś Tłusty czwartek- jedliście pączki?? Domowe czy kupione?? Ja mam szczęście cały talerz pączków czekał na mnie w domu, dostaliśmy od teściowej ( nie znoszę tego słowa). Dla tych co jeszcze nie jedli pączków :) SMACZNEGO 
Miłego dnia :) pozdrawiam ciepło

5 komentarzy:

  1. My zimy mamy już nadto... Teraz czekamy na wiosnę! A za paczkami nieszczególnie przepadam... Nie moje święto :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co zbytnio sobie głowy zawracać zimą, dziś najważniejszy jest Pączuś ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zima dała się ostro we znaki, mam jej już dość. Ale dzisiaj zjadłam sobie 2 pączki i humorek mi się poprawił:)miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nadal nie ma tyle śniegu by bałwana ulepić .... pffffffffffffff
    piękne zimowe zdjęcia :-)

    a pączusie mmmmm mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima zima zima :)
    a u nas juz topnieje, na na na! :)

    Robiłam faworki, drożdżowe, pączków nie bylo!

    OdpowiedzUsuń