niedziela, 1 stycznia 2012

Nowy Rok

Na początku chcę życzyć wszystkim podczytywaczom
by Nowy Rok nie był gorszy od starego
By przynósł to czego Stary zapomniał
By osłodził  co Stary Rok okrył goryczą
By w tym 2012 radość twórcza rozkwitała jak kwiaty na wiosne a
Marzenia spełniały sie w obfitości.


Skoro pożegnałam 2011 rok mogę pokusić się o podsumowania.  Ten rok dał nam wiele dobrego. Rozpoczął się od największego szczęścia jakie mogę sobie wyobrazić - urodziłam Szymona. Potem nasze wreszcie nasze mieszkanie. Niestety pożegnałam bardzo ważną dla mnie osobę, więc i smutne cięzkie chwile były. Mam nadzieje, że ten rok nie będzie gorszy, że dam radę pokonać trudności jakie postawi na mojej drodze. Postanowień nie robię w tym roku na przekór sobie , bo i tak ich nie potrafię dotrzymaci mam potem tylko nerwy popsute. Tak wiec WITAJ ROKU 2012 :)

3 komentarze:

  1. Szalirku Kochany i ja Ci życzę Szcześliwego Nowego Rokuw zdrowiu i spokoju :*
    I żeby Bob rósł silny i mądry! :)

    Trzymajcie sie Kochani!
    Zuza i Olek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalir, oby ten rok był dla Ciebie po prostu dobry!
    Dziękuję za odwiedziny!
    pozdrowienia noworoczne ślę,

    OdpowiedzUsuń