czwartek, 5 stycznia 2012

Prezenty poczynione

Pokazywałam już kartki na święta ale nie mogłam pokazać prezentów zanim nie dotrały w łapki adresatów. Dziś moge Wam je pokazać. Odważyłam się i zrobiłam 2 zestawy kalendarzyków i zakładek. Bo powędrowały do dwóch Pań, które książki lubią. Mam nadzieje, że się podobały bo to moje początki dopiero ale daję mi to ogromną radość.
zestaw 1: światło kiepskie ale tak to jest jak sie po ciemku zdjęcia robi :)
strona 1

i druga
I zestaw nr 2
1 strona
2 strona

 i kalendarzyk

Dziś krótko ale szykujemy sie na ważny dzień : urodziny Boba 1 urodzinki i przy okazji mamy urodzinki :) więc niedługo relacja :)
pozdrawiam cieplutko

3 komentarze:

  1. Wszystkiego NAJLEPSZEGO :D

    śliczne zakładeczki :-) ja ostatnio ratowałam sie czym ??? zawieszka do smoczka ;-)

    kalendarzyk z biedronkami uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybieram zestaw numer dwa:)

    OdpowiedzUsuń