środa, 11 stycznia 2012

ROK !!!


Królu mój, ty śpij, ty śpij, a ja
Królu mój, nie będę dzisiaj spał

Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,
Kiedyś tam, kiedyś tam...

Ale dziś jesteś mały jak okruszek,
Który los rzucił nam

Skarbie mój, ty śpij, ty śpij, a ja,
Skarbie mój, do snu ci będę grał

Kiedyś tam będziesz spodnie miał na szelkach,
Kiedyś tam, kiedyś tam...

Ale dziś jesteś mały jak muszelka,
Którą los rzucił nam

Kiedyś tam będziesz miał dorosłą duszę,
Kiedyś tam, kiedyś tam...

Ale dziś jesteś mały jak okruszek,
Który los rzucił nam

Dziś mija rok, rok temu zostałam mamą - tyle szczęścia w takim Małym Chłopczyku.



To był cudowny rok:)

7 komentarzy:

  1. Życzę Wszystkiego, co Najlepsze temu Malutkiemu Człowiekowi :) Kochających Rodziców już ma, a to najważniejsze..

    Zdjęcia rozbrajające :)

    Pozdrowienia dla Was

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszasz od rana :) Swietne zestawienie, no i ta piosenka, moja ulubiona..
    Wszystkiego Najlepszego Bob! Duzy rosnij i silny, co by życie za mordę brać kiedy trzeba!

    Bardzo Was sciskamy i pozdrawiamy!
    Zuza i Olek

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudne zestawienie zdjęć :-))))))))))))))

    Śliczny kawaler :-) nie mogę uwierzyć ze nasze chlopaki mają już ROK :-)

    Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny roczek za Wami!!! A ja Wam życzę wielu następnych jeszcze piękniejszych i radośniejszych. I oczywiście duuuzo zdrówka. Buziaki ślę. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny rok!Niech każdy kolejny będzie jeszcze piękniejszy z nowymi doświadczeniami!Pozdrawiam:)
      Co do kulko wacikowej to: potrzebna jest kula ze styropianu, szpilki i waciki kosmetyczne. Wacik bierzesz i składasz na pół i jeszcze raz na pół aby wyszedł trójkąt, w końcówkę wbijasz iglę i wbijasz? do kulki...nie wiem czy jasno postaram się poszukać instrukcje w necie!Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. SŁodziak! Super wygląda w tym serdaczku ;-)))


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak:))))) Ja też szykuję się do urodzin mojej córci. Za tydzień konczy 6 lat - niewiem kiedy to zleciało, czas tak szybko mija:))

    OdpowiedzUsuń