czwartek, 19 stycznia 2012

Na smutki

Oststni czas przyniósł smutne wiadomości. Nie poukładałam sobie tego wszystkiego jeszcze, nie dociera do mnie to co się stało. Uciekam myślami od tego, szukam czegoś co poprawi mi nastrój. Po pierwsze
Uśmiech Boba , nic mnie tak nie rozśmiesza.A co jeszcze jest dobre na smutki
Muzyka. Kiedy mi źle słucham smutów, tak mówi mój mąż. Może to dziwne ale mi pomaga. Uwielbiam Garou, ma cudny głos.
Film. To mój filmowy pocieszacz, nic ambitnego taka sobie komedia romantyczna, ale ją bardzo lubie i pomaga.
Książka - dla mnie na złe chwile - "środek kapusty" Ewy Nowak

Czekolada taka i taka

I oczywiście zajęcie rąk np.

To ostatnia karteczka urodzinowa. Kolory dobrane do prezentu w podobnych odcieniach.

A jakie są Wasze sposoby na złe dni??

8 komentarzy:

  1. U mnie rożnie z tym bywa. Czasem muszę się wygadać, czasem wypłakać, czasem idę na dłuuuugi spacer, a czasem słucham smutnej muzyki. Czasem pomaga, czasem nie. Czasem musi samo przejść. Smuteczki precz. Życzę dużo pogody ducha. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Queen, Co ludzie powiedzą, Pani Musierowicz, Muminki... i wiele innych:)
    Nooo iii... Miranda!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana przytulam MOCNO MOCNO :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usmiech takiego Malucha powinien wnet rozproszyć wszystkie smutki.

    Ja w takich chwilach muszę się po prostu wysmucić i wypłakać. potem przechodzi :))

    Pozdrawiam. Trzymaj się cieplutko.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Sciski i od nas, choc nieco spoznione :/ ale szczere i gorące!

    Ja na smuty ostatnio slucham tylko wiatru w szparze pod balkonem, ale staram sobie ograniczac to doznanie ;)

    Mam nadzieje, ze juz Ci lepiek :* Bob to słodziak! i te małe zebolki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości w tych trudnych chwilach!



    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana może znajdziesz chwilę na zabawę serialową :-) :-)

    http://karlitka.blogspot.com/2012/01/gdy-mam-czas-ogladam.html



    Co do produktów MAM na ich stronie masz wyszukiwarkę i wpisujesz sobie kod pocztowy i wyskakują Ci pobliskie miejsca gdzie znajdziesz produkty MAM!! Są w aptekach i np w leclercu :-)

    http://www.mambaby.com/mam-mam_w_polsce-gdzie_kupisz_produkty,28977,RefStoryID__26794.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jeden link do Candy które mozę Cię zainteresować :-)

    http://blog.thescrapcake.com/pl/2012/01/candy-z-okazji-nowego-wydania-tsc/

    OdpowiedzUsuń