środa, 13 kwietnia 2011

Minęły 3 miesiące.

Tak tak choć to wydaje się niemożliwe nasz Szymon jest z nami juz 3 miesiące. Wiele się działo a jeszcze więcej będzie sie pewnie dziać. Nasza maleńka kruszynka zmieniła się w całkiem dużego bąbla. Patrzę na niego każdego dnia i nie moge uwierzyć jak szybko mój Synek się zmienia. Jeszcze wczoraj liczyło sie tylko jedzenie i spanie a dziś już ciekawi go świat. Świat oczywiście najlepiej wygląda z wysokiści maminych ramion więc szybko nauczył sie co zrobić by sie na nie dostać. Każdego ranka Szymon wita nas promiennym uśmiechem i cieszy mnie, że jest tak radosnym dzieckiem. Wszystko go cieszy. Ciekawskie rączki łapią wszystko czego tylko dotkną i pchają do buzi. Nauczył sie też pięknie " mówić" po swojemu rzecz jasna ale za to bardzo to lubi i lubi naśladować dźwięki które wydajemy :)
Mały rośnie a nas duma rozpiera, kiedy słyszymy, że ma bystre spojrzenie albo, że mądry z niego chłopiec. Każdego dnia uczy się czegoś nowego. Odkrył, że głową można kręcić i bardzo mu sie to podoba. Interesują go zabawki, których przybywa.
Szymon ma swoje rytuały i nauczył się np. że po kąpaniu gasimy duże światło, włączamy "Usypianki bobasa" i czas na spanie. Obowiązkowo towarzyszy nam wtedy smok. W ciągu dnia używamy go mało ale do zasypiania jest niezbędny.
Tak dużo się zmieniło a ja jestem szczęśliwa jak nigdy. Uwielbiam być mamą. Staram się cieszyć każdą chwilą, bo przecież czas tak szybko leci i nawet się nie obejrzę, a mój synek będzie całkiem dużym synem.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję skończonych 3 miesięcy! Teraz będzie jeszcze lepiej ;) Oj tak, ten czas bardzo szybko mija - przed chwilą mój Tymuszka też miesiące kończył, a teraz to już duży chłopak, który ma 8 miesięcy i bardzo autonomiczne podejscie do świata.
    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam na mój drugi, świeżootwarty blog (jakoś mi się pomysły rozczłonkowały :D) http://domowaszuflada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech rośnie na pociechę !!! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Pozdrawia cieplutko - mama x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomocna dłoń, czyli jak dodać banerek :)
    1.Kopiujesz obrazek banerka na swój komputer.
    2.Wchodzisz w "projekt" w Pulpicie Nawigacyjnym
    3. Klikasz "dodaj gadżet" - "zdjęcie"
    4. Możesz wpisać tytuł obrazka, np. Candy u Pomidorrry, ale nie trzeba nic wpisywać, bo podpisany jest już banerek
    5. Kopiujesz adres postu, na którym umieściłam informację o candy.
    6. Tam, gdzie jest wpisane "link" wklejasz adres tego postu
    7. Ładujesz zdjęcie banerka i zapisujesz całość
    8. Ustawiasz banerek gdzieś z boku u siebie na blogu.
    9. Czekasz na wyniki losowania ;) buziaki :*
    Nie wiem, gdzie prędzej zajrzysz, więc daję tę pomocną dłoń tutaj i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Pomidorra :) i juz jest. Nie wpadłam tylko że link mam wpisać i dlatego nie wychodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rośnij zdrowo przystojniaku :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten czas leci ;-)) Bobasek.. proszę o uśmiech ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń