niedziela, 1 maja 2011

Sezon ślubny rozpoczęty :)

Tak się złożyło, że w tym roku mamy zaproszenia na kilka ślubów i wesel. Na każdę z tych okazji mam zaplanowaną inną kartkę. Pierwsza oczywiście ma elementy ze wstążek, chyba jestem uzależniona od nich.
Pogoda w sobotę niestety mało weselna była zero słońca i krążące nas głową ciemne chmury. Jechałam z troszkę mieszanymi uczuciami, bo osoba do której jechaliśmy jeszcze niedawno wydawała mi się bardzo ważna i myślę, że wtedy taka była. Zawiodła moje zaufanie ale co bardziej mnie dotknęło próbowała przejść nas tym do porządku dziennego i udawała, że nic się nie stało. Ale ja jak to ja nie umiem przekreślić wszystkiego i szybko zapominam o urazach. Starałam się jak mogłam wybierając prezent i wybrałam taki zestaw
Teraz na myślę już o kartkach na Dzień Matki, kartce na 18 kuzyna i potem o kartkach na kolejne śluby. Maj zapowaiada się dość ciekawie.Szczególnie, że ostatnimi czasy aż mnie nosi i nie wiem co ze sobą zrobić. Co gorsza długi weekend zaczął się deszczowo i nie bardzo sprzyjał wycieczkom no ale może choć jednen dzień uda się gdzieś wyskoczyć. Słoneczko wróć!!!

5 komentarzy:

  1. kochana sama robisz karteczki ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze.. piękne. Tylko zastanawiam się, dlaczego nie robiłaś takich na mój ślub ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ci wyszła pięknie ta karteczka! Co do przyjaźni - ja też nie potrafię wszystkiego przekreślić, ale zaufanie odzyskać jest bardzo trudno... Tym bardziej, jeżeli strona zawodząca nie widzi problemu :/ Siły życzę :*
    I czekam na kolejne kartki! Niech cię nosi, bo nosi pięknie :) Dziękuję za udział w candy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Karlita - kartki robię sama i bardzo to lubie.

    Biedr_ona dziękuję :)

    Pomidorra no właśnie z tym zaufaniem jest najgorzej, choć pewnie i tym razem wyciągnę rękę w nadzieji na zgodę.

    OdpowiedzUsuń
  5. szalir pozazdrościć talentu i cierpliwości hehehe ja teraz szukam jakiejś pięknej kartki na chrzest :-)

    OdpowiedzUsuń