niedziela, 13 marca 2011

Wiosennie i muffinkowo :)

Tan tydzień sprezentował nam na dzień kobiet wiosnę. Spaceruję z Szymkiem i cieszę się ciepłem, słonkiem i pierwszymi wisennymi kwiatami. W ponliżu mojego blokowiska jest osiedle domków jednorodzinnych. Lubię tam spacerować bo tam jesr cisza i spokój, nie jedzi tam dużo samochodów, jest dużo zieleni i można przez chwilę poudawać, że nie mieszka sie w dużym mieście tylko na wsi. Marzy mi się dom, nie jakiś bardzo duży, z kuchnią pachnącą ziołami, kominkiem,sypialnią na poddaszu z wielkim oknem i ogrodem zalanym kwatami. Wierzę, że kiedys to marzenie się spełni a póki co spaceruje i cieszę oczy ogrodami innych. W domu mam trochę wiosny w wazonie, która pojawiła sie u nas z okazji dnia kobiet :) W tym roku ten dzień odebrałam zupełnie inaczej. Muszę przyznać, że urodzenie synka sprawiło, że czuję sie dużo bardziej kobieco.



Urodzenie dziecka spowodowało, że  nasze życie się zmieniło ale tak na prawdę nabrało ogłady. Wcześniej nie mogłam się zebrać by zacząć robić rzeczy, któe najbardziej lubię i czasami pochłaniały mnie obowiążki tak bardzo, że na nic czasu nie miałam. Teraz gdy czasu mam dużo mniej, bo czas pośiecam głównie Szymkowi wykorzystuję krótkie chwile i cieszę się nimi. Ten weekend upływa nam pod znakiem muffinek :) Zebrałm kilka przepisów i zrobiłam swój własny i wyszły CUDNE :)



Muffinki z nutelą

50 gram masła
100 ml oleju
2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
3/4 szklanki mleka
1 jajko
1,5 lyzeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
2 łyżki kawy rozpuszczone w niewielkiej ilości wody
nutella

Suche mieszamy w jednej misce, mokre w drugiej następnie łączymy razem. Napełniamy foremki do połowy , dodajemy do każdej łyżeczkę nutelli i dopełniemy foremki do 3/4 wysokości. Pieczemy w 180 stopniach ok 20 min .



3 komentarze:

  1. wyglądają przepysznie :) chyba w przyszły weekend wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, lubię tu do Ciebie zaglądać. Następnym razem jak będę w Twoich okolicach musimy się spotkać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedy ja będę swoje Muffinki piec, też będą takie cudowne jak Twoje ;-)))

    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń