niedziela, 27 marca 2011

Cieplejszy wieje wiatr ...

http://www.youtube.com/watch?v=msQKz52pPBs
Wiosna do nas zawitała więc i ja postanowiłam sprowadzic wiosne na mojego bloga. Troche koloru i od razu lepiej wygląda. W domu tez ciągle coś zmieniam, przestawiam więc i tak długo sie uchowała poprzednia sceneria :) Ostatnio mam mało czasu na bloga, wogóle mam ostatnio mało czasu bo mój nie tak maleńki juz synek odkrył, że świat z maminych rąk wyląda o wiele lepiej niż z pozycji leżącej. Poza tym wogóle zaczął odkrywać świat co nie pozwala mu spać tyle co zawsze. Ciągle mógłby oglądać zabawki, leżeć na macie edukacyjnej, słuchać muzyki i innych dźwięków no a już bezwzgędnie najlepszą zabawą jest podziwianie widoków zza okna. Niesamowite ile potrafi 2 i pół miesięczne dziecko.
Korzystamy ciągle ze słoneczka i chadzamy na spacery. Jest to dobra okazja do chwili spokoju, bo gdy tylko Szymek znajdzie się na dworze zasypia i nic go nie rusza. Tak więc spacer wygląda tak, że Mały spi a ja podziwiam budzącą się przyrodę i robię zdjęcia. Dziś wybraliśmy się na spacer całą trójką :) Nie mogliśy się powstrzymać, bo gdy wyszliśy z kościoła słońce zachęcało do wejścia do parku. Było mroźno ale jakże przyjemnie. Mały oczywiście spał, tatuś prowadził wózek a ja biegałam od drzewa do krzaka :)
Oto efekty :)


Uwielbiam wiosnę, po miesiącach szarośći i bieli eksplozja kolorów. Czuję się cudnie o właśnie tak
http://www.youtube.com/watch?v=Z_tk-AhlA1o&feature=fvwrel

3 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny i gratulację!!!Wiosna Twoje radosna i słoneczna!Pozdrawiam:)Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosna na dworze :) heh dzieci szybko się uczą że świat z rąk wygląda o wiele lepiej i później nas wykorzystują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że wiosna nadeszła.. uwielbiam tą porę roku..


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń