czwartek, 2 maja 2013

Zaproszenie

Dziś szybki wpis i zaproszenie. Mój blog jest taki trochę o wszystkim i o niczym. Jest miejscem gdzie zostaje cząstka moich myśli, cząstka mnie. Mam w życiu wiele bzików ale chyba największym poza rodziną jest moja praca. Lubię to co robię i często swoje pomysły sprawdzam z Bobem. U mnie przenoszenie pracy do domu jest jak najbardziej pozytywne i Bob nie ma nic przeciwko moim czasem dziwnym pomysłom. Pomyślałam sobie, że może ktoś będzie miał ochotę poczytać o naszych zabawach. A może ktoś będzie miał ochotę nasze pomysły wykorzystać. Zapraszam więc każdego kto ma dziecko i pomysłu na zabawę i każdego kto ma ochotę zobaczyć w co się bawimy.



ZAPRASZAM DO  KLIK ->AKUKUUU



2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, wiem coś o tym, bo sama odchowałam trójkę pociech i czasem brak pomysłu na wypełnienie dzieciakom czasu. Warto czasami coś podpatrzeć i skorzystać z ciekawego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń