piątek, 10 maja 2013

Majowo

Majówka szybko minęła, niestety pogoda nam nie dopisała. Na szczęście zawsze można zerknąć na kalendarzowego Pana Kuleczkę i przypomnieć sobie, że

Po kilku dniach deszczu okolica rozkwitło, a ja nabrałam nowych chęci do wszystkiego. Miałam czas, więc odpoczęłam i miałam czas by na chwilkę przystanąć. Kiedy ciągle się biegnie czasem trzeba zrobić sobie przerwę tak po prostu by nie zwariować.


Jak na wielu blogach u mnie też kolorowo. Drzewo powyżej rośnie wprost pod naszym balkonem, oprócz tego, że pięknie wygląda cudnie pachnie. Poprawia mi humor każdego dnia. Ale i w domu jakoś tak kolorowo. Poluję na konwalie ale jakoś nie mogę ich nigdzie namierzyć. Szkoda bo uwielbiam je. 



Wprawdzie majówka się nie udała ale teraz pogodna całkiem całkiem. 


Dnie mijają nam na spacerach, wycieczkach pieszo - rowerowych ( tzn rodzice na pieszo, Bob na rowerze), piaskownicowaniu i kredowaniu. Szymek jak przystało na ciekawskiego chłopaka przystało wącha każdego mlecza, łaskocze każdego robaka, szuka wróbli w krzewie bzu (  a tych u nas dużo znaczy wróbli i bzów), zbiera patyki i układa z nich różne różności  I to wszystko zdąży zrobić biegnąc z zawrotną prędkością. Czasem mnie zastanawia jakim cudem potrafi dostrzec motyla poruszając się z taką prędkością. 

Miłego dnia :)


5 komentarzy:

  1. Prawdziwa wiosna u Ciebie jak tu się nie cieszyć.
    Konwalie dopiero rosną ,u mnie jeszcze nie rozkwitły.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta twoja wiosna! Drzewa okryte kwiatami wyglądają niesamowicie, uwielbiam je!
    A Szymon jaki już duży, nie mogę przestać na niego patrzeć. Widzę, ze wy też z kredą w ładne dni szalejecie, hehe :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Przepiekne zdjecia.
    A Bob- wow jaki on już duży.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u was wiosennie :) Ja mam za oknem bzy i jeszcze coś z wielkimi kulistymi kwiatami, zapomnialam co to :D I jabłoń. I tez mi zawsze humor poprawia, bo zaraz dalej jest ogromne skrzyżowanie ;)
    Szymek niesamowicie Dużżżyyy! Przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Roślinki wpływają kojąco na wielu z nas, a takie kwitnące cuda wprost dodają skrzydeł. Kawaler przystojny.

    OdpowiedzUsuń