sobota, 3 sierpnia 2013

stuk puk jest tu kto?? Jakoś nie miałam weny ostatnio, cieszyłam się spokojem i chwilą oddechu jeśli można mówić o spokoju kiedy dookoła biega, skacze dwu i pół latek :) Wakacje na półmetku jak Wam mijają?? U nas całkiem miło leci czas, bez pośpiechu. Mamy czas na zabawy , spacery, wygłupy i poranne nic nie robienie. Mama ma czas na pichcenie i czytanie, Bob na bieganie i szaleństwa. Spędzamy czas w trójkę i cieszymy sie tym :)
Wakacyjny wyjazd już za nami, odpoczęliśmy i złapaliśmy  trochę słonka. Kilka wakacyjnych migawek:









Do zobaczenia (jeśli sie nie rozpłynę ;) )

5 komentarzy:

  1. Ale radosne kadry! U nas podobnie tylko, że ja dodatkowo na te upały sama sobie zaserwowałam siedzenie w piekarniku:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalir odnoszę wrażenie ,że jeszcze tak niedawno Twój synuś był oseskiem, a tu już paraduje dumny dwulatek ciągnąc wózek...boszeeee...ale ten czas pędzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem kiedy to minęło, mam wrażenie, że czas biega szybciej niż mój dwulatek :)

      Usuń
  3. Widzę, że łowca kamieni podobnie jak mój :)

    OdpowiedzUsuń