poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nieś mnie roku 
nieś daleko
tchnieniem, myślą, lasem, rzeką.
Nieś mi serce 
w ciepłe dłonie
nieś, niech dobro 
je pochłonie.
Nieś marzenia moje skryte
na przestrzenie nieodkryte,
nieś nie bliżej i nie dalej
niż ten rok co dziś zostaje.
Nieś mnie 
ja Ci podziękuje 
kiedy niebo światło skryje. 
Podziękuje za poranki, 
i za kwiaty i za sanki
za radosny dziecka śpiew
ze skrzekliwe głosy mew.
za łez słony, mokry smak
za makowca, czarny mak.
Nieś nieś roku nowy czas
Niech Bóg ma w opiece nas.

Do siego Roku wszystkim :)
agata 



3 komentarze:

  1. Kochani wszystkiego co najlepsze na 2013 DLA WAS :-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dech mi zaparło - i wykomentowałam się pod postem z 9 grudnia a teraz zbieram szczękę z dywanu :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do siego Roku!!!! Spełnienia marzeń przede wszystkim!
    Dziękuję, że mnie ściągnęłaś w końcu :* Ruszyłam się ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń