niedziela, 20 stycznia 2013

Witam w 2013


Lekko spóźniona ale tyle się działo. Nie wiem kiedy zleciały Święta, jak zawsze przeleciały nam szybciutko. Potem przyszedł nowy rok i ze sobą przyniósł wiele. Początek roku to zawsze dla mnie ważny czas. 10  stycznia stuknęła mi 30 :) i nie żebym sie jakoś przejęła ale żeby nie było kupiłam krem na zmarszczki tak na wszelki wypadek ;) Każdy czas jest ważny i niesie coś dobrego, nie chciałabym byc młodsza, nie cofnęłabym czasu nawet gdybym umiała. Cieszę się z tego o mam za sobą i przed sobą. Drugim bardzo ważnym wydarzeniem były 2 urodziny Boba. Równo 11 stycznia po godz. 13 mój skarb najdroższy został 2 latkiem.





Bob jak przystało na 2 latka prezentował sie elegancko.


Patrze na jego wielkie niebieskie oczka i nie mogę się nadziwić swemu szczęściu. Pamiętam dzień, którym przyszedł na świat jakby to było wczoraj. 2 wspólne lata minęły nam tak szybko ale to 2 lata szczęścia. Kocham poranki kiedy Bob otwiera oczy, przytula mnie swymi małymi roczkami i tym pełnym spokoju głosem mówi Mama. Uwielbiam kiedy tańczy, kiedy śpiewa, kiedy wtula się w moją nogę gdy się wstydzi, kiedy się bawi. Cudownie jest być mamą.

Powoli nadrabiam zaległości blogowe, obiecuje pokazywać się tu częściej. Mam Wam wiele do pokazania i opowiedzenia :)

Pozdrawiam ciepło



9 komentarzy:

  1. no kochana 100 lat dla tego przystojniaka. piekny tort.

    OdpowiedzUsuń
  2. No widać od razu że imprezowaliście na 100 i 1% :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jest i Timmy vel Mimi jeszcze przed spotkaniem ze sztućcem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana serdeczne życzenia dla Ciebie i Boba.Taki elegancik,że aż dech zapiera cudny chłopczyk.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przystojny młody mężczyzna!Gratuluję rocznic i życzę wszystkiego dobrego.
    ps. ja już po 30tce;)
    Fajny blog, bedę tu zagladać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki piękny uśmiech zobaczyć i ma się dobry humor przez cały dzień:) Kochanie chłoń te wszystkie szczęśliwe chwile i czerp z nich radość, Dzieci mają to do siebie, że urosną nie wiadomo kiedy a wtedy żyje się pięknymi wspomnieniami. Dużo zdrówka i radości w życiu dla Was. Buziaczki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ ten czas leci, Bob ma juz dwa lata!!! Najlepszego Słonko! :*
    Rosniesz na przystojnego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Samych cudownych, pełnych zdrowia i miłości chwil dla Jubilata!!
    Nie wiem jak ja przegapiłam Twoje dwa wpisy, to wszystko przez moje nieregularne blogowanie, niestety, czasu i sił brak
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJlepszego!!!!!!!!!!!!!!

    cudowny jest !!!!!!!!!!!!! oj panny strzeżcie się!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń