niedziela, 2 września 2012

Trochę nieba i wyróżnienia.

Koniec wakacji to dla mnie zawsze intensywny okres. Dużo się dzieje i niestety nie zawsze dużo oznacza dla mnie dobrze. Jeśli wmieszać w to czynnik ludzki czasem wychodzi już całkiem źle. Leczę smutki ciepłym mlekiem z miodem i muffinkami czekoladowymi z bananem. Pomaga :) A jeszcze mam

 i jak się nie uśmiechnąć :)
Zakończmy ten sezon wakacyjny miłym akcentem.  
Mój wakacyjny bzik - NIEBO. W te wakacje miało wiele odsłon. Nie wiem czemu ale dużo spoglądałam w górę. 









I jeszcze bardzo miłe dla mnie wyróżnienia od Justyny i Fuerto dziękuje dziewczyny.



Zgodnie z zasadami wyróżniam : 
elisaday79 za ciepło które wokół siebie roztacza
Karle za dzielenie sie z nami mamowym światem
Demostenes za barwne opisy i nietuzinkowe podejście do życia
Agę za inspiracje i piękne zdjęcia
Anie za niesamowite pomysły 
i już całkiem na koniec
doszedł wygrany u Karli ślimak a wraz z nim list od Gabi do Boba.
Bob pokochał go od razu, ślimak został od razu wsadzony na samochód i wraz z Bobem jeździł po mieszkaniu. Ślimak szeleści w kilku miejscach co jest dla Boba wyjątkowo ciekawe. 
Pozdrawiam ciepło 
A.

5 komentarzy:

  1. To prawda niebo w tym sezonie przybierało przeróżny wygląd.Nieraz spokojny sielski ale nieraz bardzo groźny i złowieszczy.Synek cudowny jego uśmiech niech Ci rekompensuje wszelakie złe chwile, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak się nie odzywam, ale ciągle podglądam i aż musiałam napisać - cudnie rośnie twój Bob! Radośnie, pięknie. Widać, ze szczęśliwe dziecko! Buziaki ślę i nadal podglądam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Gratuluję wyróżnienia :)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Bobowi ślimak przypadł do gustu :-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wyróżnienia - piękne niebo :) ewa

    OdpowiedzUsuń