czwartek, 23 sierpnia 2012

W pokoju małego mężczyzny

Wakacje to dobry czas na remonty więc i my postanowiliśmy się zająć tym na co czasu brakło rok temu kiedy się wprowadzaliśmy - pokój Boba. Na ścianach pozostała moja ukochana zieleń. Pokój nie jest duży więc postanowiliśmy zamówić szafę w zabudowie. Może nie jest to zbyt stylowy mebel ale do naszego nie dużego mieszkania jest idealna. Pomieści moje wszystkie duperele, a mam ich na prawdę sporo, nie mówić już o rzeczach Boba, które mnożą nam się w oczach.
W ostatnim momencie zdecydowaliśmy się na regał przy szafie i to było doskonałe rozwiązanie. Bob jest zachwycony sięga sobie po książeczki, układanki i inne jego pierdołki. Najdziwniejsze, że uwielbia je też odkładać, a ja po cichu liczę, że mu tak zostanie.
Jak widać różowy samochodzik wrócił do Szymona, przynajmniej na jakiś czas :) Obrazek już pokazywałam,  mój tata znalazł go na śmietniku i gdy tylko urodził się Bob zawisł nad jego łóżeczkiem.


Buciki to pierwsze butki Boba, żal było się ich pozbywać, więc wiszą , trochę symbolicznie pod Aniołem Stróżem.

Wiatraczek robimy z nim ćwiczenia oddechowe :) I ładnie wygląda na półce, jest mały więc idealny dla Boba.
Aniołki , mój bzik, są także w pokoju Szymona. Stoją sobie na komodzie i zerkają na  szaleństwa bobowe
.

Pokój może nie jest tak piękny jak te, które oglądam na blogach ale jest taki Szymonowy. Dużo się w nim dzieje i często się zmienia. Jeszcze troszkę mu brakuje, bo muszę udekorować ściany, zdziałać albo znaleźć poduchy, wyszukać stoliczek i powieść kilka obrazków ale już teraz mi się podoba. 

pozdrawiam ciepło
A.









9 komentarzy:

  1. Przyjemnie w tym pokoiku:)Regały, półki zawsze się przydają w małym mieszkaniu-pomysł super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie bardzo podoba! tez zostawiliśmy sobie pierwsze buciki /stoją na półeczce /

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka w pokoju synka, buciki rozbrajające, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, najvażniejsze, że pokoik jest funkcjonalny, a z tego co podglądam bardzo fajny :) Olo tez ma Olkovy pokoik i daleko mu do takich z katalogu :) No i na szafę ciągle czeka, hehe
    A pan i vładca pokoiku gdzie się schovał?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wystrój, gustownie i kolorowo ;-))


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie...odwieczny dylemat realiów mieszkań-czy ma być ładnie czy ma być funkcjonalnie...Najczęściej stawia się na funkcjonalność. I słusznie, bo trzeba gdzieś pomieścić te wszystkie przydasie:)
    Wesołe kolorki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    mnie sie podoba, i te buciki wyglądają przesłodko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień zieleni, moja bajka. A jeżeli chodzi o szafę, to wiem coś na ten temat, sama mam dwie ogromne a ledwo się w nich mieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój dziecka zmienia się tak szybko jak samo dziecko:) Ładna funkcjonalność to jest to:) Ja lubię pomieszczenia, w których widać "kto tu rządzi", tak jak ty to zrobiłaś. Buciki śliczne:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń