sobota, 12 listopada 2011

Zapraszam do zabawy :)

Kogoś kto wymyślił awans nauczycielski powinno sie zmusić do robienia go, może wtedy wygląłoby to jak trzeba. Mam tyle pracy, że na nic czasu nie mam. Dlatego ten post pojawia się dopiero teraz. Jakiś czas temu Pomidorrra zaproponowała zabawę książkową. Mam ujawnić blogowemu światu moje ulubione ksiązki. Ma ich być 5 ale jakoś nie mogłam sie zdecydować więc wymyśłiłam mały fortel w punkcie pierwszym będzie 7 w 1 :) No to lecimy :)

1. To książki, które uwielbiam. Sięgnęłam po nie dopiero po obejrzeniu filmu i wciągnęło mnie na dobre.
Opowieści z Narni - bo o nich mowa przenoszą mnie we wspaniały świat. Lubię sposób w jaki ukazana jest w nim walka dobra ze złem, jest taki bajkowy. Moja ulubiona część to " Lew czarownica i stara szafa" ale pozostałe są równie wciągające.

2.
Kolejna ksiązka to prezent od przyjaciółki, który podbił moje serce jeszcze na studiach. Jechałam pociągiem i śmiałam się jak głupia ludzie patrzeli na mnie jak na wariatkę. To najlepsza książka na poprawę humoru. Pokazuje świat widziany oczami małego dziecka. Jest tak zabawna, że gwarantuję, że będziecie pękać ze śmiechu.


3.
O tych ksiązkach nie musze chyba wiele pisać. Uwielbiam serie " Boso przez świat", lubię Cejrowskiego więc nic dziwnego, że jego ksiązki się tu znalazły. Więc i tu będzie 2 w jednym :)


4.
Mały książe, może oklepane ale ja tę ksiązkę lubię i to bardzo. Lubię po polsku i po angielsku, bo i taką wersję posiadam.  Ta książka wiele razy mi pomogła i zbierałam sie dzięki niej z dołów i dołków.


5.
Oskar i Pani Róża - książka dla mnie pełna nadziei i wypełniająca mnie radością. Ludzie dziwią się gdy to mówię ale tak jest. Skoro mały chłopiec miał tyle sił i wiary każdy z nas może ją w sobie znaleźć. Dla mnie to ksiązka o życiu nie o umieraniu.


To kilka z moich ulubionych książek. Mam to szczęście posiadania przyjaciółki, która książki kocha miłością wzajemną i jest od nich uzależniona więc często wpadają mi w ręce perełki od niej. 2 wśród książek, które pokazałam są od niej. Dziękuję Pani P. :)

Zapraszam do zabawy odwiedzających i czytających :)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Witam Cię bardzo serdecznie w moich progach i wciąż ciepło zapraszam.Ale masz fajnie z ta znajomą odksiążkową.''zazdroszczę''Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)

    Wymieniłaś książki, które bardzo lubię.

    A czytając Gringo wśród dzikich plemion Cejrowskiego śmiałam się w głos sama do siebie :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ...:)
    z tego co pamiętam, Oskara też - wbrew ostrzeżeniom - czytałaś w pociągu... ;)

    OdpowiedzUsuń