poniedziałek, 19 września 2011

... :)

Brakuje mi ostatnio czasu na wszystko. Mam wrażenie, że za mało czasu poświęcam Bobiemu, za mało czasu na sprawy zawodowe a już na pewno nie mam czasu na dopieszczenie naszego mieszkanka. Tak dobrze było mi z Małym, miałam czas na wszystko co lobię a teraz jakoś tak sie plącze.Tymczasem mój Synek skończył 8 miesięcy. Co tydzień widzę jak bardzo się zmienia i jak uczy się nowych rzeczy. Umie już siadać i uwielbia sie wspinać szczególnie na Tatusia. Dzielnie chodzi po całym mieszkaniu, oczywiście trzymany za rączki no i ostatnio wstał SAM!! w łóżeczku.


Lubi rozrabiać, więc nic dziwnego, że zabawy w skrzyni na zabawki należą do jego ulubionych.


 I jeszcze zabawy na placu zabaw, wszystko jest nowe i ciekawe.
 

Obiecałam Wam zdjęcia mieszkania, więc i one muszą być. Będę  to robić stopniowo, dziś pomieszczenie które najwięcej przeszło czyli - łazienka. Wyglądała tak




Słaba jakoś zdjęcia ale miałam tylko komórkę. Łazienka była brudna, ściany tragiczne biedny S. drapał ją i drapał bo tyle warstw emalii było na ścianach. Teraz jest tak:



I na koniec coś co musiało sie pojawić. Zaległa karteczka, dla bardzo ważnej da mnie osoby i jej męża a okazji ich ślubu. Tego gdzie byłam świadkową :) Zdjęcie dzięki uprzejmości owej osóbki moge Wam pokazać. Dostałam zdjęcie z gratisem w postaci kota bardzo  lubie to zdjęcie :)

POZDRAWIAM CIEPŁO

6 komentarzy:

  1. mały poznaje świat!!!I super!A łazienka po remoncie wygląda bardzo fajnie!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bobas wymiata, silny, duży , sliczny chlopaczek ci rosnie! :)
    Nieogarem sie nie przejmuj, jest to nieodłączny kompan mamusiek pracujących :)

    No i Kochana, sliczna łazienka! niesamowite przepoczwarzenie. Jestem pelna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla BOBA :-) my zostajemy w tyle hehehe ;-)

    łazienka rewelacyjna!! Brawa dla S :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha!:)
    jest słonik od cioci na składzie:)
    oraz widać legendarne choinki za oknem:]
    tęsknię (kich kich kich...)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten twój cudny synio rośnie! Chyba drożdże mu podajecie na śniadanie, przyznaj się :) Jest uroczy!

    A łazienka prześliczna, zmiana w niej po prostu powala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta Twoja Dzidzia ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń