niedziela, 29 lipca 2012

Smaki lata

Dziwne to lato jakieś. Pada albo upały są takie, że oddycha się z trudem, a powietrze pokroić można. Czekam na prawdziwe lato a na razie cieszę się z tego co mam. Lato to dla mnie symfonia smaków uwielbiam arbuzy, maliny, porzeczki, jagody, truskawki... mogłabym tak długo. Najpierw coś dla ochłody -

  ulubiony w tym sezonie lód z zatopioną cytryną.
Jeśli ktoś woli bardziej zdecydowane smaki to może koktajl. Dla mnie najlepiej z malin kefiru i odrobiny miodku :) i koniecznie przetarty przez sitko :)
A może małe co nieco ?? 
Muffiny z borówkami

2 jajka
1/2 szkl. mleka 
1/2 szkl. oleju
serek waniliowy
mieszamy w misce tak by nie było grudek
stopniowo dodajemy 
3/4 szkl cukru
cukier waniliowy
2 łyżki proszku do pieczenia
i powoli dodajemy mąkę do czasu gdy ciasto stanie się gęste ale płynne ok. 1 i 1/2 szkl.
wlać do foremek i dodać na górę borówki

piec 30 -40 min w 180 stopniach 
potem zostaje już to co najlepsze :) próbowanie

i jeszcze kawa - tę lubię cały rok. Jestem kawolubna i nic nie poradzę :)
Ta - od męża, bez okazji. I jak go nie kochać :)

pozdrawiam wakacyjnie 
A.


4 komentarze:

  1. Ojej ależ pysznie tu u Ciebie!!! Bardzo zaintrygowały mnie te muffinki i z chęcią wypróbuję przepis, bo mam sporo borówki amerykańskiej a muffinki uwielbiam. Ślicznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa a Zaciszu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ależ pysznie tu u Ciebie!!! Bardzo zaintrygowały mnie te muffinki i z chęcią wypróbuję przepis, bo mam sporo borówki amerykańskiej a muffinki uwielbiam. Ślicznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa a Zaciszu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zajrzyj do mnie ;-)

    tuuuu http://karlitka.blogspot.com/2012/08/wyniki-slimakowego-candy.html

    &

    tu http://karlitka.blogspot.com/2012/08/czego-o-mnie-nie-wiecie.html :-) Nominacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się dobrej kawy zachciało po obejrzeniu tych ostatnich zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń