piątek, 25 maja 2012

zabawa " Wakacyjne wspomnienia"

Witam wszystkich podczytywaczy, także tych nowych. Bardzo mi miło, że ktoś tu jeszcze zagląda, mimo, że czasu nie mam na pisanie i rzadko bywam tu ostatnio.
Zostałam zaproszona przez pewną miłą osóbkę :) z pewnego fajnego bloga do zabawy "wspomnienia z wakacji" . Nie musiałam sie zastanawiać ani chwili, które wybrać. Niezapomniane wakacje przeżyłam 3 lata temu. Wtedy to zostałam panią J. i pojechaliśmy w niezapomnianą podróż poślubną. Od początku wiedzieliśmy, że pojedziemy nad "nasze" Polskie morze. I pojechaliśmy i już po drodze było na co popatrzeć

Mielno przywitało nas miło i tak już było do końca - 1 brzydki dzień reszta sielsko słoneczna. 








Było tak jak powinno i nic nie zaprzątało mi głowy. Cieszyłam się mężulem i długo niewidzianym morzem. Dziś więc będzie dużo oglądania mało gadania.





                            



eh miło powspominać :) 
do zabawy zapraszam :

2 komentarze:

  1. Jak miło,że udało mi się przywołać Twoje piękne wspomnienia.Zdjęcia zjawiskowe prosto na widokówki,potwierdzają,że nasze morze i plaże są cudowne.Pozdrawiam,także u mnie nawał pracy,brak czasu na wszystko, buziaczki,pa

    OdpowiedzUsuń