wtorek, 9 sierpnia 2011

Rocznicowo


W ten poniedziałek był dla nas bardzo ważnym dniem. Dokładnie 2 lata temu 08.08.2009 zostałam żoną swojego męża. Po wielu miesiącach przygotowań zostaliśmy mężem i żoną. Jestem szczęśliwa tak jak tamtego dnia, a nawet bardziej. 1 rocznicę świętowaliśmy z brzuszkiem, drugą już z naszym Bobem. Wprawdzie nie mieliśmy warunków do jakiegoś szczęgólnego świętowania ale i tak było miło. Przypomnieliśmy sobie tamten dzień i najmilsze jego akcenty, chętnie jeszcze raz przeżylibyśmy ten dzień.

Nasz pierwszy taniec- nigdy wcześniej nie podobała mi się ta piosenka jak w tamtym dniu. Już zawsze będzie mi dobrze kojarzyła. I nawet walc nam wyszedł.

Eh miło tak powspominać.

W sobotę byliśmy na weselu. Pierwszy raz byłam świadkową,  więc bardzo to przeżywałam. Udało mi się zrobić kartkę ale w tym całym zamieszaniu zapomniałam o zrobieniu zdjęcia. Bobi wystrojony w krawat imprezował do 23 i robił konkurencję Cioci i Wujkowi. Wesele odbywało się w tę samą sobotę i w tej samej restauracji co nasza więc było nam bardzo miło. Nasz Szymuś :)


Z wieści remontowo budowlanych - ZBLIŻAMY SIĘ DO KOŃCA. Łazienka gotowa, płytki w kuchni też, jeszcze podłoga w pokoju, i malowanie i drobne roboty wykończeniowe. Więc  niedługo relacja poremontowa.

MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM

8 komentarzy:

  1. Duuuuuzo wiecej takich rocznic Wam zycze.. szczescia, milosci, radosci i pociechy z synusia ! ( cudny jest :) )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje -piekna z was para .a ten smyczek maly to przystojniak ze hoho.pewnie do tay podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoc Waszej milosci jest przeuroczy!Sliczny chlopczyk:) A ja zycze Wam duzo takich rocznic!Duzo milosci i samych radosnych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! piekna data, piekne zdjecia i piekny ten okrawaciony owoc waszej miłosci :)
    Oby kolejne lata nie były gorsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez przystojniaczek :-)))))))))))


    Wszystkiego NAJLEPSZEGO KOCHANI :-) wielu kolejnych lat w kwitnącej miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia rocznicowe! (nawet rocznicę mamy w podobnym czasie - my 5.08 obchodziliśmy 5 rocznicę :)). Zdjęcia wspaniałe!

    A że Szymek robił konkurencję nie dziwię się - przesłodki w tym krawacie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje w imieniu swoim i męża, no i Boba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli niedługo będzie parapetówka ;-D



    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń